fredag den 14. august 2015

Blog til håndværk og design 4. årgang

I forbindelse med vores fælles forberedelse til håndværk og design i det nye år, foreslog jeg mine to medkolleger om vi ikke kunne prøve at lave en fælles blog omkring faget, der henvendte sig til forældrene. Den var de med på, men det er min opgave at få den op at køre og fodre den med indhold. På Forældreintra og Elevintra har jeg lagt et link ud til bloggen og også præsenteret den via et opslag på opslagstavlen. Så må vi se om der er nogen, der vil kigge med.

Nu er den kommet op at køre. Den er sat meget simpelt op, så jeg ikke skal bruge for meget tid på den. Men formålet er at give forældrene et indblik i hvordan vi arbejder med faget og med deres børn. Nu håber jeg at jeg kan holde dampen oppe og lægge tekster og billeder ind. Vi krydser fingre.

I kan finde bloggen HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar